Efteling.

images

Het is alweer enkele jaren geleden dat ik er geweest ben. Alle vriendinnen waren  nog in de vijftig jaar en we besloten dat we nog één keer uit ons dak konden gaan in een pretpark.We genoten volop van de droomvlucht de waterlelies, holle bolle Gijs . We gingen in de zweefmolen maar omdat het niet druk was liet de beheerder ons maar draaien tot we uiteindelijk maar smeekten om eruit te mogen🙂 De python lieten we maar aan ons voorbij gaan. Op naar de destijds nieuwste atractie, de VOGELROCK! Aangemoedigt door de jongst die er kort geleden met haar kleinkinderen was geweest. De rit begon, we gingen meteen het duister in , aaaaaarrrcchhh!!! Vier duizelende bleekgezichten kwamen aan het eind van de rit naar buiten gewankeld. Niemand had iets gezien van alle mooie vogels en sterren zo druk waren we met witte knokkels vastgrijpen aan de beugel om overeind te blijven. Jongste snapte er niks van maar voor de rest van de dames was het vogelrock tijdperk toch echt voorbij. Even nog bijkomen met een lekkere koffie met lekkers en kon het genieten toch weer doorgaan want er is genoeg voor elke leeftijd. Te veel zelfs voor een dag.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

8 reacties op Efteling.

  1. J@n. zegt:

    En ik heb dan het geluk dat ik niet mee hoef!😉

  2. datzalwel zegt:

    Maar goed dat niet iedereen hetzelfde wil anders werd het op plaatsen wel héél erg druk.

  3. Jeroen zegt:

    De python en de vogelrock zijn aan mij niet besteed. Maar de Efteling is natuurlijk altijd een leuk uitje. Vooral wanneer je in goed gezelschap verkeert. Mooie kopfoto heb je trouwens. Groetjes, ook aan J@n

  4. datzalwel zegt:

    Héé Jeroen, wat leuk. Rietepietz en BZN missen je nog steeds. Dank je wel, dit is nog een stukje van het vroegere moederhuis van de paters. Nee, de python krijgen ze mij ook niet in. Hartelijke groeten terug ook aan Rafael uiteraard.

  5. Thérèse zegt:

    Ik ben al jaren niet meer in de Efteling geweest. Lijkt mij toch ook wel weer leuk in een rustig seizoen als dat er is tenminste.

  6. datzalwel zegt:

    Dag Therése,, ik vond het echt leuk, wij gaan/gingen altijd eind september als de kinderen weer naar school gaan .Hier is het dan kermis dus onze kinderen waren een dagje extra vrij,. We hoefden nergens aan te sluiten en konden 3 keer achter elkaar in de droomvlucht🙂.Nu met de vriendinnen kozen we daar dus ook weer voor.

  7. Ik snap het gevoel…. Mijn man stapte ook nietsvermoedend in het wagentje….. en bleek het een soort van achtbaan te zijn. Iets waar hij een gruwelijke hekel aan heeft. Voorlopig geen Efteling meer voor hem. Nou ja, niet alles kan een Panda-drome zijn niet waar?

  8. datzalwel zegt:

    Oh, gelukkig ligt het niet alleen aan ons dus🙂. En ook nog in het donker. Voor sommigen kan het allemaal niet hard en snel genoeg zijn maar voor mij is het meer mooi en gezellig.

Geef een reactie

