Scheveningen.

P1010936

 

 

Een heerlijk dagje uit, pierenwaaien in Scheveningen. We gaan bewust net vóór de vakanties losbreken. Wel al goed weer maar vóór de drukte. Er valt alleen maar te vertellen hoe goed alles verliep. Heen en terug geen vertraging van de trein. Aangenaam zonnetje, overal op de terrasjes plaats genoeg. Lekker visje. De nodige beweging gehad  en goed gezelschap. Een dag  met foto’s om af en toe aan terug te denken,want vanuit het zuiden kom je niet elke dag aan zee.  Ik tel mijn zegeningen🙂.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Scheveningen.

  1. rietepietz zegt:

    Je was dus héél dicht bij me in de buurt, altijd fijn zo’n dagje strand en heel verstandig dat je dat buiten het seizoen hebt gedaan. Waarschijnlijk waren wij ook op Scheveningen want we hebben veel gewerkt de laatste 10 dagen. Had ik het geweten was ik je vást even gedag komen zeggen😉

    • datzalwel zegt:

      Volgende keer zal ik het laten weten het lijkt me heel leuk je nog eens te ontmoeten maar als we met de vriendinnen gaan zoeken we meestal iets waar we nog niet zijn geweest of als het leuk was een paar jaar geleden zoals nu Scheveningen.

  2. jokato zegt:

    Lijkt me een heel gezellige dag geweest. Zo lang je er zin in hebt en het kunt, zeker blijven doen. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen!
    Groetjes..

  3. J@n. zegt:

    Je hebt dus geen reden tot klagen, dat doe je dus ook niet.😉

Geef een reactie

