4Landenrit.

P1020414

Ik 17 keer , Jan 40 keer. Wat?  Zult u zich misschien afvragen. Deelgenomen aan de jaarlijkse 4 landenrit. Toeren over de mooiste weggetjes door Nederland, Belgié, Luxemburg en overnachten in Duitsland.  Het verveelt nooit de toch ook wel een beetje spannende vraag, zit ik nog in de route en klopt mijn tijd nog wel? We rijden nl met een gemiddelde snelheid van 40 km per uur en worden op de meest onverwachte plekken gecontroleerd bij posten waar we een stempel krijgen. ’s Avonds met z’n allen nakaarten over eventueel fout rijden of op het laatste moment nog dat paadje zien. Wie van ons groepje van 10 ( ons wedstrijdje samen in de grote groep ) het best gepresteerd heeft. Volgende week heeft de organisatie alles nageteld en weten we of we ook dit jaar weer een bekertje verdient hebben. Dit jaar was het prachtig weer, niet te koud niet te warm en voor de motorrijders heel belangrijk, over de volle twee dagen en totaal tussen de 6 en 7 honderd kilometer bleef het droog. Een geslaagd weekend.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

8 reacties op 4Landenrit.

  1. J@n. zegt:

    Kortom een geweldige vierlandenrit weer!
    Wat de prijzen betreft dan wel wat minder, ondanks het hele goede resultaat van onze groep, was het weer helemaal een doorslaand succes en ik tel alweer op volgend jaar.

  2. Leuk!! Ook nog foto’s gemaakt zodat er nog een volgend logje in het vat zit?

  3. Het is ook een prachtig gebied. Lief en ik hebben er heel veel gefietst!
    Ik ben benieuwd naar je foto’s.
    Liefs Kakel

  4. rietepietz zegt:

    Was het alweer zover, leuk dat jullie dat al zó lang doen!Als ik me goed herinner hadden jullie het vorig heel goed gedaan maar wat het meest telt is natuurlijk dat het zo’n fijn weekend was!

  5. datzalwel zegt:

    Goed geheugen!! Vorig jaar hadden we een bekertje, en hoewel we dit jaar zelfs beter gereden hebben zit het er niet in, er waren er enkelen die nóg beter zijn geweest. Maar zoals je al zegt op de eerste plaats is het een mooi weekend.

Geef een reactie

