Zwemclub?

zwemmen5Van oktober tot eind april wordt er op de woensdag gewandeld. Van mei tot eind september wordt er gefietst. Ter afsluiting van elk van de twee seizoenen wordt er een mooie barbecue gehouden. Voor de liefhebber is er op dinsdagmorgen gym. Twee keer per jaar is er kegelen met aansluitend buffet. Een mooie kerst viering mag niet ontbreken. Rara wat voor een club zijn wij???? Inderdaad een zwemclub🙂. Dat doen we elke week het hele jaar rond. Met zo’n 70 leden toch niet de kleinste, maar met zo veel activiteiten niet verwonderlijk toch. En óf het goed is! We hebben er zeker 10 tachtigjarigen bij die ook meedoen bij het fietsen electrisch maar toch!. Genoeg te doen dus  waar ik graag aan mee doe.

Groetjes.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

22 reacties op Zwemclub?

  1. J@n. zegt:

    Ook wat dat betreft heb jij een lintje verdiend!

  2. datzalwel zegt:

    Haha, er zouden lintjes te kort zijn als alle vrijwilligers voor gedragen zouden worden. Maar dank je voor naar wat ik aan neem het compliment.

  3. miss Marple zegt:

    Geen wonder dat jij zo fit bent Joke!!🙂
    Groetjes en een fijn weekend.
    Mar

  4. datzalwel zegt:

    Hée, jij bent snel zeg! Ja misschien heb ik geluk anders moet ik iedereen aanraden af en toe een baantje te trekken. Hoewel het af en toe bij ons meer op een ( bloos ) zwam club als zwem club lijkt. Jij ook een heel fijn weekend.
    Groetjes.

  5. rietepietz zegt:

    Lijkt me réuze gezellig ,zo’n zwemclub . Fijn dat jullie nog een zwembad in de buurt hebben, hier in de randstad verdwijnen steeds meer zwembaden . Het enige nieuwbouwbad bij ons in de buurt is een 25 mtr. bad waar véél te weinig vrije zwem uren zijn , dan nog vaak in een half bad omdat de andere helft voor lessen gebruikt wordt.
    Jammer want zwemmen is gezond en ik zou best graag weer regelmatig een baantje trekken!
    Ik begrijp helemaal dat jij ervan geniet!

  6. datzalwel zegt:

    Dat is zeker jammer Rietepietz, wat dat betreft hebben wij geluk. 2 Km hier vandaan ligt een mooi zwembad met golfslag , bubbel en apart instructie bad zodat wij vrijdags de ruimte hebben met de club in het 25 mtr bad. Ook buiten is er van alles voor jong en oud.

  7. Billy zegt:

    ik ga straks baantjes trekken, mocht jouw club hier in de buurt zijn had ik me aangesloten…😉

    Fijne zondag, Joke!

  8. datzalwel zegt:

    Zwemmen geeft ook altijd het gevoel echt iets gedaan te hebben hé, en hoewel er natuurlijk wel gedoucht wordt na afloop word je niet nat van het zweet🙂.

  9. Zo…… even een reactie…..
    Meestel lees ik even vluchtig, maar op het moment regent het hier pijpenstelen, dus heb ik wat meer tijd.
    Bewegen is inderdaad heel gezond, zowel voor lijf als geest. Vooral doorgaan!
    Ik zie het wel aan mijn ouders; mijn vader heeft nergens zin in alles is ‘show’, wil nergens heen en hangt de hele dag op een stoel (zitten kan eigenlijk niet meer omdat zijn heupen ale helemaal vergroeid zijn van het ‘hangen’) of op de bank. Mijn moeder daarintegen, helpt me nog met het boerenwerk, mag graag een stukje fietsen en sjouwt manlief van hot naar her (dit laatste veelal met mijn hulp, daar ik geen broers of zussen heb). Kortom zolang je beweegt heb je levenslust, zodra je de bijltje laat vallen……… gaat het veelal over en wordt je een knorrige knar, die niet altijd even plezierig is voor zijn omgeving.

  10. datzalwel zegt:

    Jammer van je vader, want het werkt inderdaad zo. Hoe meer je beweegt hoe gemakkelijker het wordt en hoe fitter je wordt. Bovendien zijn er over het algemeen ook nog meer sociale contacten.
    Van broers en zussen heb ik er genoeg🙂, 2 broers en 5 zussen waar we gelukkig een goed contact mee hebben. Heel gezellig bij een jaarlijks gezamelijk etentje of zussendag.

  11. Leo's mening zegt:

    Als ik zie wat er allemaal plaatsvindt is het bijna therapeutisch…..haha! Geniet er maar lekker van Joke!

  12. datzalwel zegt:

    Ik had het zo nog niet bekeken maar inderdaad, voor sommigen zal dat best wel zo zijn. Een gezellige club is het zeker.

  13. platoonline zegt:

    J@n zal het toch zeker wel als compliment bedoeld hebben, denk ik.

    Een zwemclub… maar natuurlijk. Iedereen die jou blog wat langer volgt moet weet dat. Heel leuk. Een club van 70 personen… die staat als een huis.

  14. Joke zegt:

    Haha, ja hoor Plato, Jan vind dat ik een goed lid ben van de gemeenschap. Deze zwemclub is niet de synchroonzwemclub maar eentje waar ik zelf actief zwem ook leuk.

  15. miss Marple zegt:

    Ha Joke, ik kom je even fijne pinksterdagen wensen. Morgen wordt het mooi weer hoorde ik net.
    Groetjes, Mar

  16. platoonline zegt:

    OT. Joke, bedankt voor je reactie. Helaas zie je dat in deel twee van het verhaal het niet bij een spelletje is gebleven.

  17. platoonline zegt:

    Hoe is het met de inspiratie Joke? Je bent zo stil? Of maken jullie heerlijke lentewandelingen?

  18. datzalwel zegt:

    Het is inderdaad bedroevend Plato, het blijft voorlopig denk ik alleen bij ergens anders kijken.
    Groetjes.

  19. rietepietz zegt:

    Ik zou de komende dagen dat zwembad in ere houden , het wordt wárm daar bij jullie😉

  20. datzalwel zegt:

    Inderdaad Rietepiets, niet zo leuk voor Jan die vind het nu al bijna te warm. Ik kan wat meer hebben🙂

    • rietepietz zegt:

      Nou volgens mij heeft J@n zich voor niets zorgen gemaakt, het is hier maar net 21 en graden en volgens de berichten bij jullie ook niet meer dan zo’n 25 ….ach , er een graadje of 12 naast zitten moet kunnen, weermannen en vrouwen zijn óók mensen natuurlijk😉

Geef een reactie

