ppppppppppppfffffffffffffffffffffffffffff

naamloos

Dat is het eerste wat in me opkomt nu het na dagen gelukt is om met een nieuw adres op mijn laatste weblog te komen. Zonder inspanning van mijn echtgenoot was het mij nooit en te nimmer gelukt. Ook bij hem zijn er de nodige verzuchtingen geslaakt. Na de noodlottige crash vorige week vrijdag waarop alles zwart werd op mijn ‘lappie’ en ook opstarten niet meer lukte spoedde ik me naar de dichtsbijzijnde reparateur. Die oh wonder de volgende dag ( net voor Pasen ) al belde dat de patiënt beter was. Een bijna nieuwe p.c en een platte beurs. Maar toen begon de ellende, voor mij althans. Alles was weg. Veel zaken had Jan zo weer op orde. Alleen mijn e-mail adres. 100 en 1 keer geprobeerd steeds een nieuw wachtwoord tig sms jes later. Toen ik de moed allang opgegeven had probeerde Jan het nog EEN keer. Had hij dat maar eerder gezegd want EUREKA!!! het wonder geschiedde Het nieuwe wachtwoord werd geaksepteerd. Ik kan weer op mijn weblog. Zie hier het resultaat. Hoewel ik niet al te veel logjes schrijf is het toch een gemis en voel je een bepaalde leegte. En nu weer vrolijk verder.

Groetjes.

blij

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

14 reacties op ppppppppppppfffffffffffffffffffffffffffff

  1. J@n. zegt:

    En dan moest je eens weten wat er allemaal binnensmonds werd gezegd, of ook maar beter niet.
    Vaak heb ik gedacht: Wat is een computer dom!!!

  2. Joke zegt:

    Dat vermoede ik al maar dat kan ik natuurlijk niet allemaal op gaan schrijven hé.🙂

  3. Billy zegt:

    ik zou zeggen, welkom terug, Joke!
    Vreemd dat het niet wou lukken met dat paswoord.

  4. rietepietz zegt:

    Veeg even alle zweetdruppeltjes bij J@n af😉 Ik kan me voorstellen wat hij allemaal heeft zitten “mompelen”😉 Maar gelukkig ben je er nu weer ! J@n heeft gelijk natuurlijk ,computers zijn domme dingen ,het draait immers om de mensen die de toetsjes bedienen ?
    Computers maken geen fouten ( wat al die bedrijven ons ook willen wijsmaken) maar de mens áchter de computer maakt fouten .
    En dan tel ik natuurlijk óók de mensen mee die de programma’s maken waardoor wij er mee kunnen werken.
    Maar J@n geeft niet zo snel op dat heb ik wel door en gelukkig weet hij ondertussen aardig wat van computers af, hulde!

    • datzalwel zegt:

      Ik heb inderdaad geluk met hem, anders was het bijna over en uit of ik moest professionele hulp inschakelen waar ik niet zo veel zin in heb. Ondertussen is hij ook blij dat ie van mijn gemopper op die stomme p.c af is🙂. Iedereen blij haha.

  5. miss Marple zegt:

    Wat een ellende is dat toch hè als je computer crasht! Een hoop energie en een hoop geld verder ben je er gelukkig weer! Fijn dat Jan je weer verder heeft kunnen helpen…dat is al echt een digiweet!🙂
    Groetjes, Mar

  6. platoonline zegt:

    Ja, zo ben ik ook mijn hotmail kwijtgeraakt. Om razend te worden. Gelukkig is het bij jou weer goedgekomen. Nu kun je weer naar hartelust laptoppen en webloggen. Gefeliciteerd en complimenten voor J@n.

  7. datzalwel zegt:

    dank je Plato, ik geef het hem door.

  8. Leo's mening zegt:

    Ja, dat is natuurlijk een ellende. Dat gevoel van machteloosheid had ik indertijd ook toen Weblog.nl er zo’n puinhoop van maakte dat we niet meer bij de eigen teksten konden komen. Machteloze woede. En dan die arrogantie. Dat is in dit geval gelukkig niet nodig. Toch wel handig zo’n man om je heen die alle ellende weet op te lossen…..:)

Geef een reactie

